BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Friday 15 April 2011

~ what can i do now~

Ari ni dah ari jumaat,,cpat tul mse brlalu skrg,,bsok cuti..tapi mane aku nak pegi ari minggu nie..nak tunggu org bawa aku g jln ntah bla,,slalu aku pegi jlan2 dkt kl nie bf aku yg bawa,,tapi dia pn dah lama x pdulikan aku lagi..x kan dia x terpk langsung aku dkt cni,,ape aku wat dkt cni,,dia x nak amek tau langsung..nak x nak aku kena jga duk kat umah sorang-sorang..

Kwn-kwn satu rumah yang lain msti sumenye  x de kat umah,,dah tentu diorang pergi dating ngn bf msing2,,tinggal la aku keseorangan..bla aku duk umah sorang-sorang mula lha aku pk bnda yg bkn2,,aku dgr lagu smbil lyan prasaan aku yg tgh sedih nie,,aku mnangis sorang2,,aku slalu pk mcm ane la aku nak truskan hidup aku tanpa org yg aku  syg sgt2,,x de sorang pn tau ape yg aku rase wktu tu,,kdg2 aku trasa sunyi sgt dlm hidup aku nie,,rase mcm dah x ade ape-ape lagi,,sumenye dah kosong..

Tapi,,mcm ane skali pn aku masih ade family aku lagi,,mereka org yg pling aku syg skali,,diorang selalu bg aku semangat untuk aku melakukan sesuatu perkara,,wlu aku kecewa sekali pn dalam ujian bercinta nie,,aku ttp kna truskan hidup aku,,aku kena sentiasa berdoa agar hubungan kami akan kekal utk selama-lamanya..dan aku percaya klu dah jodoh kami x kan kemana..aku akan berusaha sedaya upaya dlm membina mahligai cinta kami berdua seperti kami bersama dulu..

(= Hasil Nukilan dari Honey =)

0 comments: