BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Tuesday 19 April 2011

~aku kecewa dgn kau~

 trangtriblog.com



salam semua,,ar nie ati aku rase sdih sgt2,,aku igtkan ble aku dpt ckp ngn dia aku dpt lpaskan rindu aku dkt dia,,sekian lame dia mendiamkan diri..tapi sebaliknya dia mcm x suka nak brckp dgn aku..seolah-olah dia dah bosan brckp dgn aku..

aku dgr dari suara dia,,aku faham dia letih baru nak blik keje,,tapi ape salahnye klu dia ckp dgn aku elok2..dia jadikan aku mcm tmpat dia nak lpaskan segala keletihan dia..aku ingtkan bleh la aku kongsi mslah dia dgn aku..aku x suka lelaki yg x  menghargai aku dalam hidup dia..




 trangtriblog.com

Biarkan aku keseorangan dcini,
aku perlukan mase utk terime sume nie


ternyata pengorbanan aku selama ini sia-sia belaka..ptut ke aku brsbar lagi dgn sikap dia mcm 2.pdhal hati & prasaan aku dah hancur brkecai..tapi dia ckit pn x faham hati seorang perempuan ni mcm mane..Tapi aku kena kuat untuk terima dugaan nie daripada DIA..

(= Hasil nukilan dari Honey =)

0 comments: