BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Thursday 21 April 2011

~ ngantuknyer ari nie ~

Nape la aku ngantuk sgt ari nie..nak kate aku tdo lmbat x de la plak,,aku tdo malam td dalam kul 11 lebih jer..tapi pagi2 tadi mata aku pnye lar bulat,,x rase ngntuk lngsung,,dalam kul 11 lbih tdi aku pegi sharp dkt shah alam,,ade la keje ckit nak kene wat,,

balik dari shah alam aku yg drive,,sblm smpai ofis aku pgi lunch dulu dkt restoran asam pedas dkt setiawangsa,,bleh tahan jgala asam pedas dkt sane,,tp aku x suka sgt pn,,just saje2 nak pgi mncuba..pas makan trus balik ofis dkt wisma rampai,,smpai je aku kat ofis tba2 jer rase mngantuk mula menghantui mata aku,,mgkin sbb aku trlampau knyang agknyer..

Klu ikutkan aku mmg jrang skali mkn nasi waktu lunch,,bkn nyer ape aku cma nak elakkan rse mngantuk ajer,,2 yang wat aku x suka nak mkn time mcm tue,,tpi x apela skali-skala aje aku mkn time lunch,,waktu aku tgah mnaip nie pn sbnrnye tgah ngntuk lagi,,tapi saje nak conteng-conteng kat blog ni kjap,,bagi mata aku nie segar ckit..brula leh wat keje dgn snang ati kan korang..=)

=) Hasil nukilan dari Honey =)

0 comments: