BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Wednesday 27 April 2011

~ape-ape ajer ~

Salam semua,, ari nie dah masuk ari ke berapa aku malas nak update blog aku,,sjak kblakangan nie mcm ade sesuatu yg mengganggu fikiran aku,,aku sendiri pun jadi keliru,,samada aku gembira, sdih atau kecewa..mcm aku nie dah x de prasaan kan..smpai aku punye keje pn aku wat endah x endah jer,,mcm mane aku nak bagi brsemangat ckit dlm diri aku nih,,

Dalam sebulan nie jiwa aku nie rase mcm kosong ajer,,x mcm org lain..adakah aku masih kecewa dan rase sedih kerana org yg aku cintai,,atau krana sikap org lain,,sbb ape yg aku buat skrg nie sumenyer serba x kena,,aku dpt rase lain sgt dlm diri aku nih,,aku da x mcm sblm nie..aku x hepy mcm sblm nie,,tapi bla dpan org rmai, aku wat mcm biase ajer,,mcm x de ape2 yg berlaku..

korang sume,,mcm ane aku nak ckp yer,,aku sbnrnyer syg sgt2 dgn bf aku,,tapi nape dia lakukan mcm ni sume kat aku,,aku x boleh lupakan dia,,wlau seminit skalipun,,setiap mase aku akan pk tntang dia,,klu boleh setiap masa aku teringin nak tau ape yg dia tgah buat,,tapi,,aku x leh wat cam tu..sbb dia x prnah ingat dkt aku,,dia x de contact aku pn,,dia x nak amek tau ttg aku langsung,,aku chat ke tidak dia bkn peduli..

tapi kenapa dulu dia beria sgt nak brkwn dgn aku,,dia dah amek ati aku,,dia dah wat aku sygkan dia,,smpai aku dah pun jatuh cinta dgn dia,,skrg dia seolah-olah nak tngalkan aku plak..ini sume x adil bagi aku..bkn snang aku nak jatuh cinta dgn seseorang,,nak crahkan ksih syg aku pada seseorang tapi skrg kau dah wat aku kecewa,,aku dah x berdaya lagi rasenye nak menanggung rase keperitan ni sume..

(= Hasil Nukilan dari Honey =)

0 comments: