BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Thursday 21 April 2011

~ rindunyer kat kampung aku ~

Cakap psal kmpung,,aku pun dah lame x blik kpg,,nak dkt sbulan jgalar,,last aku blik ari tue mse abg aku kwin blan 3..tpi x per,,awl bulan 5 nie kan cuti..mse tu la aku nak kena abiskan mase dkt kampung halaman..rindu btul dkt mak ngn ayah aku dkt saner,,msti diorang pn rindu kat anak dia..hehehe *mak ayah mane yg x sygkan anak diorang kan*

da lame juga kami adik bradik x brkumpul dkt kampung,,klu x mmg seronok ramai-ramai balik kampung,,mesti suasana dkt sana mnjadi riuh rendah..klu korang nak tau aku ade 12 orang adik bradik..5 org lelaki dan 7 org perempuan..aku merupakan anak yg ke 10 drpd 12 org..sumenyer dha abis sekolah dan masing-masing da ade kerjaya sendiri..



MISS U ALL DAMN MUCH..
Bersama 12 org adik beradik


my big family,,
begitu meriah sekali keluarga saya
smile always

aku rindu jgak dkt kwn-kwn aku dkt kmpung,,da lame x jmpa diorang..*wei nt aku blik kampung kte kumpul ramai-ramai tau mcm dulu2..rindu sgt kenangan kite waktu skolah dulu kan* best giler2 dpt sembang ngn korang tau,,aku sayang sgt dkt korang..korang syg aku tak??=) =)

(= Hasil Nukilan dari Honey =)

0 comments: