BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Monday 11 April 2011

~tenson vs boring~

hai sume,, aku ari ni mmg btul2 x de mood,,ini sume dsbbkan org yg aku sayang,,dia  da lme x pdulikan aku,,seolah-olah mcm aku x de sape2 je ..aku rase sdih sgt..klu lha dia fham pe yg aku rase,, dia x kan wt aku cm nie,,nk ktekan aku de wat slah ngn dia,, seingat aku,,aku x pnah skitkan ati dia..malah aku slalu fhamkan dia..tpi knpe dia blas pada aku yg mcm nie..?? =)



 trangtriblog.com
Hati aku umpama mcm cermin yag dah pcah,,
x de sape yg hraukan prasaan aku..

jiwa aku btul 2 da ksong skrg,, dia wat aku nie seolah2 mcm x de ati ngn prasaan,,tpi x pe aku akan slalu bsabar dgn kerenah dia..x de sape yg bleh fham prasaan aku skrg nie..aku nak sentiasa dsayangi mcm ape yg org lain rse..tpi aku dah lme x mrasa bnda ni sume..mcm dah x de mkna lgi je aku bcinta dgn dia..tpi ati aku ttp syg dan cintakan dia..x de ape yg bleh mrubah bnda nie sume..

=) Hasil Nukilan Dari Honey =)

0 comments: