BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Monday 4 April 2011

sambungan kisah masa lalu...

Setelah bbrapa minggu pemergian dia,, aku bleh tersenyum dsbbkan aku telah mendapt number phone dia,,*hanya sbb 2 je wat aku jd hepy* so blehla aku brhubung lagi dgn dia...aku pn try la ske2kcau dia melalui sms..mula2 dia x knal sape aku..lme klamaan bru dia tau sape gerangan org yg tlah mnggangu dia.=) semenjak dari hari itu prhubungan kami mnjadi smakin rapat dan intim..kami sentiasa contact antara satu same lain,,mau dkatakan tiap2 ari jga la..dlm kami brkawan 2 bru aku dpt tau bhawa dia jga ade hati dgn aku smnjak kali prtama dia nmpak aku..tapi dia sgan nak ckp dgn aku..*Sukernye sbb aku dah x brtpuk sblah tgn lg* =)

mcmane skalipun aku x ksah,, sbb dia pn dah trus trang dgn aku..kami pn mulala mengenali hati budi msing2..tpi waktu 2 kami jrang jmpa,, sbb time tu dia msih di latihan rekrut..brapa blan lpas dia dah abis latihan,, brula kami brjumpa di central market..rindu gler aku dkt dia..tpi mse 2 kpala dia botak lagi..klu korang nak tau time 2 kpala dia nmpak cm alien tau..ha3..klaka jga la bla aku nmpak dia time 2..tapi smentara aje kan..wlu cam ane skalipn aku ttp sygkan dia..wlupn kami x declare lagi..=)

Bla aku borak2 ngn dia,, dia ckp ade bnda yg dia nak ckpkan dgn aku..aku ingat kan aku dpt dgr berita baik dari dia,,rpa2 nye sngkaan aku bnar2 meleset..dia mengatakan pada aku yang x lme lagi dia kna posting ke kelantan..lagi skali dia nak pergi tinggalkan aku keseorangan dikuala lumpur..tapi apakan daya aku kne redha dgn pemergian dia buat kali kedua..wlu pn dia kna posting dky sane,, dia ttp ingat aku,,tiap2 ari dia telefon aku dan dia slalu ckp yg dia akan slalu merindui aku dcni..aku btul2 hepy dgr dia ckp mcm tue..

aku dpt rasekan hidup aku bhagia sgt biarpn dia jauh dari aku,,sblm nie aku x prnah mrasakan hidup aku seperti waktu nie..aku rase dunia nie mcm milik kami berdua jer..=)stelah staun lbih kami brkwn akhirnya kami dah declare sbg pasangan kekasih..dan aku nekad utk menyayangi dia smpai bla2,,dan aku brjanji tiada siapa yg bleh mggantikan tmpat dia dalam HATI aku..bgitu jga dgn dia..biarpn kami jrang brjmpa tapi hati kami sentiasa dkt..aku fham situasi dia disana..






 trangtriblog.com


Tapi klu dia ade cti panjang,, dia akan blik ke Kuala Lumpur...da tentu dia rndukan family dia dkt cni, bgitu jga dgn aku kan,,=) time 2 aku mmg x sbar btul nak jmpa dia,,aku akan mnunngu dgn hati yg gembira=) =)..

Selepas dua tahun kami brkwn,,sedikit demi sdikit dia sdah mnunjukkan prubahan diri dia,,aku sndiri terkejut dgn prubahan dia..dia mula menunjukkan prangai dia..dia mengatakan pada aku yang dia nak bakal teman hidup dia seorang yang berkerjaya..smenjak drpd ari 2 aku cba sdaya upaya utk menunaikan ape yg dia minta dari aku,,tapi smpai skrg aku gagal melaksanakan impian dia..aku cma mampu berdoa kepada TUHAN agar memberi aku kekuatan dan kesabaran dalam menempuh segala dugaan dari dia..

Slama 6 taun aku brkwn dgn dia,, dia ttp dgn pendirian dia..ape yg mmpu aku lakukan cuma redha dgn ape yg berlaku..aku x boleh nak memaksa dia spaya memilih aku sebagai teman hidup dia..dia yg berhak mmbuat kputusan..wlu ape pn kputusan dia,,aku cma nak tgk hidup dia gmbira..jikalau dia dpt teman hidup yg bleh membahagiakan hidup dia,,aku pn trut bahagia..aku faham yg aku x ade mse dpan utk dia..aku x lyak utk seorang insan spti dia..

Biarkan byk kata2 yg dia lemparkan pada aku(biarlah rahsia sumenye),,tpi ati aku ttp menyayangi dan mencintai dia spenuh ati aku..mgkin satu ari nt dia akan brubah..smpai skarang aku ttp mnunggu dia..biarla dia x prnah nak menjaga ati dan prasaan aku,, aku sndiri bleh kawal sume 2..hanya tuhan aje yg tahu ape yg aku rase skrg ini..moga suatu ari nt dia akn fhm bgaimane prasaan aku pd dia.. aku RINDU sgt2 dgn kamu..=)

(= Hasil nukilan dari honey =)

0 comments: