BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Tuesday 12 April 2011

~LuAhAn HaTi AkU~

Dulu, Seawal perkenalan kita, saya la org prtama yg awk cari,
dulu, awk sentiasa ada waktu utk brsama dgn saya,,
wlau awk cbuk skalipn, mse awk akn ade utk saya,,
kjap pn msti ada,

Dulu, awk slalu call saya..Mesej saya..klu saya x balas,,
awk msti glisah cari saya,,
dulu, mse kita gaduh, awk cba pjuk saya,,
tak prnah brksar dgn saya, lmbutnya bhasa awk..

Dulu, awk slalu ckp awk syg saya sgt2,,
slalu awk luahkan yg awk rindukan saya,,
dulu, awk buat sgala-galanya utk saya,,
sehingakan saya jatuh hati pd awk,,
hinggakan ksih syg saya hanya utk awk..

Demi sygnya saya pd awk,,
saya sanggup tolak cinta org lain,,
saya NAK AWK jer,,
X NAK org lain..

Bila saya bckp dgn awk,,
saya gunakan kjujuran & keikhlasan,,
saya x nak awk terluka,,
SAYA SAYANG AWK..

Saya mngadu sume mslh saya pd awk,,
sbb saya dah anggap awk sebahagian
dri hidup saya,,
 Pntingnya awk utk saya..

Setiap mase saya akan jga hati & prasaan awk,,
saya X NAK awk trasa pd saya,,
stiap ksalahan saya,, saya akn perbtulkan..

Kini stelah saya buat sgala-galanya utk awk,,
awk sia-siakan saya,, awk abaikan saya,,
abaikan prasaan saya,,
tak hirau bla saya mnangis krana awk..
KENAPA AWK??

Awk dah jrang call saya,,
Awk ckp awk bz,,
Tp awk ade plak masa dgn kwn2 awk,,
KENAPA awk TIPU saya??
PERNAH ke saya TIPU awk??

Tiap kali gaduh,,awk lari dri mslah,,
bkn nak pujuk pn,,Awk buat salah,,
awak salahkan saya blik,,
awk bkn nak minta maaf pn,,
TERLUKANYA HATI SAYA...=(

Awk dah x jjur pd saya,,
ini ke org yg saya prnah knal dulu,,
Bla saya dah syg awk sgt2,,
Awk wat x tau je pd saya,,
AWK CKP AWK SYG SAYA??
Tapi nape wat saya cam nie??

Awk tau x,,
saya x prnah menduakan ksih syg saya,
dan cinta saya pd awk,,
hanya awk je yg ada dlm hidup saya,,
saya x perlukan org lain,,
hanya awk je yg saya perlukan..

Berkali2 awk lukai hati saya,,
berkali2 jga saya menitiskan air mata
KERANA AWAK,,
tapi awk x pernah memahami..

Walaupun awk slalu sakiti saya,,
menipu saya, beribu kali pun
awk LUKAI PERASAAN SAYA,,
saya tetap MAAFKAN awk..

KASIH SAYANG saya pd awk,,
akan slalu memaafkan,,
cinta saya sentiasa MENGAMPUNI
KESALAHAN AWK..

Kasih syg & cinta ini
x akan pernah terhapus,,
malah sentiasa MENGHARAPKAN
suatu hari nanti,,
AWK AKAN SEDAR..

AWK,,DENGARLAH!!
FAHAMILAH!!
SAYANG SAYA UTK AWK TERLALU IKHLAS,,
UNTUK SELAMA-LAMANYA,,

(= Hasil nukilan dari honey =)



0 comments: