BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Tuesday 5 April 2011

Kurang chat

Selesema sudah mula menyerang aku,,ini sume dsbbkan aku mkn udang yg terlalu byk smpai aku jd mcm nie,,klu korang nak tau aku ni ade resdung,,dah tau x elok mkn seafood,,tapi aku nak mkn juga,,inila akibatnye org yg dgil,,aku ni sbnarnye mmg hantu seafood,,ssah utk aku tnggalkan bnda ni sume..Dlm kul 2 3 pagi tadi aku ingatkan dmam plak dah mnyerang aku,,sbb aku rase bdan aku jdi lemah dan x brmaya,,tpi pgi tadi bla aku bngun nak mandi,,dmam ni dah ok ckit,,alhmdlillah sbb x truk lgi kan..nak x nak aku kene pegi keje jga ari nie..rimas btul la hidung aku nie,,tpi yg pyhnye aku nie x ska mkn ubat,,lagi suka biarkan pnyakit nie smbuh sndiri..itula pnyakit aku dri kecik lagi..

(= Hasil Nukilan dari Honey =)

0 comments: