BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Monday 4 April 2011

Masalah d tmpat keje

Knape la kes ni x setel2 lagi,,aku rse nak dmam pk kan bnda ni sume,,yg pnting aku dah cte prkara yg sbnrnye pada bos aku..tapi aku x tau samada dia pcaya pada aku atau tidak..aku btul2 runsing..aku baru mula nak mmbiasakan diri dtmpat yg baru..tpi mcm2 mslh yg aku dah dpt wlu blum ckup staun lg aku bekerja..

Ari nie aku keseorangan dlm ofis..aku prlukan tman utk berbicara..tapi tiada siapa yg bleh mluangkan mse dgn aku..trpaksalah aku mlayan bnda ni sume srang2..mau nak pcah kpala aku..omg..wlu ape trjadi aku kena hadapi ujian ni sume dgn tnang dan sabar..

Skrg sdah tba msenye utk aku log out my blogger,, coz aku nak blik umah dah..aku nak tnangkan fikiran aku yg tgah kusut masai nie..ok, smoga kte brjmpa lgi pada keesokan harinye,, hrap2 sumenye akan slesai..AMIN

(= Hasil nukilan dari Honey =)

0 comments: