BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Friday 6 May 2011

~ Sye minta maaf ~

Terlebih dahulu saya nak mohon maaf pada awak sekiranya awk terbaca saya punye blog nie,,saya wat camnie sbb saya x tau pada sape yg ptt saye brcrita mslh saye,,saya hanya nak hilangkan sgala mslh saye drpd cni ajer,,saye nak awk tau ape yg saye rase skrg nie,,saya btul2 x bleh nak lupakan awk dalam fikiran saya,,lagi2 kat dlm hati saya,,

Saya harap hubungan kita boleh kekal seperti dulu,,saya rindukan awk yg dulu,,awk tlg la fahami saya,,saya perlukan awk dlm hidup saya,,tlg jgn tinggalkan saya,,klu saya ada wat salah,,tlg bg saya peluang lagi skali utk menebus segala kesalahan tu..

Saya tau awk mesti x suka saya bercerita pasal kite dlm blog saya nie,,tp saya x boleh nak simpan dalam hati saya,,saya terpaksa luahkan juga,,saya nak cerita pada awk,,tpi awk mesti x suka klu saye ckp psal nih,,saya nak jaga hati dgn perasaan awkk..

(= Hasil nukilan dari Honey=)

0 comments: