BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Thursday 19 May 2011

~ Sronoknyer ari nie ~

Ari nie baru aku lha aku dpt menikmati udara yg segar time waktu bkerja,,nsib lha bos aku 2 baik nak bawa aku kuar g jumpa client,,lg pun mmg ptt aku ikut pn,,bleh aku blaja drpd diorang bagi mmantapkan lagi sales aku,,mula2 tue aku pegi Petaling Jaya,,lepak dkt A&W,,dah lame aku x mkn dkt ctu dgn dia..pastue dpt lha jumpa dgn penerbit filem kaki robot Hezle Helan tue,,maybe dlm taun dpan tayangan cite tue kot..best jer dgr diorang bcerita..

Lepas balik dari PJ aku ngn bos aku pgilha dkt old town cheras plak jumpa dgn En Wan dan juga sorang pilot nih..klu korang nak tau,,boleh tahan juga pilot tue,,hensem siot,,hehehe..diam2 sudah lha..jgn smpai bos aku tau..dia ingat aku nak tackle bdak pilot tue..dpt kwn ngn dia pun syok jga..tapi sape lha aku nie nak bkwn dgn org berpangkat mcm tue..

Pagi tadi plak aku ade email proposal company dkt salamfone company..dalam kul 3 bos aku kol diorang balik,,nmpak gayanyer mcm ade rzeki aku jer nak dpt job..klu dpt aku rase hepi sgt..klu bleh aku nak wat yg terbaik utk mmbina kerjaya aku..aku nak jadi mcm bos aku,,=) berangan aje dulu..hehehe.

Tapi ape2 pun aku kna kerja keras lagi untuk meningkatkan prestasi kerja aku..aku x nak hampakan bos aku,,dia baik sgt dgn aku..aku sronok bkerja dkt cni..rase cam nak kkl trus smpai bla2..

(= Hasil Nukilan dari Honey =)

0 comments: