BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
WELCOME TO BLOG MISS HONEYZAN..THANK YOU =)

Monday 16 May 2011

♥ Penantian ♥

sepanjang perkenalan kita

telah begitu banyak harapan yang aku sandarkan

impian untuk hubungan cinta ini
agar fantasiku menjadi realiti kelak
namun dengan satu jurang

fantasiku menjadi kelam
lantas menyembunyikan realiti yang aku inginkan
aku pasrah menuruti segalanya

penantian kini menjadi peganganku

biarlah aku menjadi penunggu cintamu
untuk aku persembahkan keikhlasan cintaku suatu hari nanti
sayang,selagi dirimu tak berteman
tidak akan tersia penantianku

namun,segala yang akan aku terima kelak di akhir penantian

aku redha walaupon perit yang ku terima
asalkan engkau berbahagia,aku gembira
hanya satu yang ingin ku ucapkan
aku cinta padamu

(= Hasil nukilan dari Honey =)

0 comments: